Seandainya Kita Sehati Sejiwa: Assalamualaikum CINTA
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

Assalamualaikum CINTA

Assalamualaikum cinta
hangat mentari mula menerpa
pada makhluk TUHAN penghuni alam semesta
apa khabarmu cinta?
malam tadi apakah kau lena?
cintaaku memang terluka
tapi aku lebih takut kau yang terluka
bila ada lukisan cinta
indah dan nyata
aku rela menjadi kanvas mu cinta
lukislah bagaimana pun kau suka
asal kau bahagia
beribu duka pun takkan ku terasa

maafkan aku cinta
semua kulakukan kerana aku tak sempurna
aku takut kau kecewa
bicaralah cinta
kerana diammu membuat aku putus asa

apapun yang terjadi
aku ikhlas menerimanya cinta
AKU IKHLAS






♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie