Seandainya Kita Sehati Sejiwa: Seperti Dulu
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

Seperti Dulu

Kau
cuma segores luka didada sebelah kiri
Do you know? 
Yes,I Love You,You Know I do
Aku mencintaimu (dulu) dengan pijar mentari yang terang benderang bagaikan cahaya mata teduhmu 
Aku mencintaimu (dulu) dengan tompokan rasa yang bertabur didalam taman hati yang terus mengukir namamu dan wajahmu
Aku mencintaimu (dulu) dengan setiap rindu yang berdetak seiring denyut jantung kerana kau adalah hidupku
Aku mencintaimu (dulu) ikhlas,putih seperti lembaran kertas atau halaman  diMicrosoft word yang kemudian kau isi dengan bahasa bunga serupa puisi yang bercerita tentang kau,aku,cinta dan cita-cita
Tapi kau juga pasti tahu mengapa aku tidak mencintaimu saat ini









♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie