Seandainya Kita Sehati Sejiwa: Ku Relakan Kau Pergi
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

Ku Relakan Kau Pergi

Dulu mungkin aq TERLANJUR MENYINTAI si dye tapi skunk aq dah x rase yang antara aq dan si dye bole bersatu...A q taw hati si dye banyak LUKA DILUKAI dengan sikap aq...Si dye banyak MEMENDAM RASA dengan aq...NIAT HATI TAKNAK BERPISAH tapi apakan dayaku aq tak mampu melawan keputusan si dye...ANDAI DAPAT KU UNDURKAN MASA ingin sekali aq mengubahnya...TERLERAI SEBUAH IMPIAN antara aq dan si dye...Namun aq PASRAH...

Mulai hari neyh KU RELAKAN KAU PERGI...Aq dgn seikhlas hati melepaskan si dye pergi bersama owang laen...Aq takkan mengharap pape dah drp si dye....Aq redha kalo si dye mmg bukan jodoh yang terbaek bwt aq...Aq dah putus ase giler ase nk terus mengharapkan yang si dye akan kembali pade aq SEPERTI DULU...Hubungan aq dan si dye memang tak mungkin KEMBALI TERJALIN atas sebab kite tak SERASI dan mungkin KESILAPANKU KEEGOANMU...

Aq harap si dye berbahagia dengan keputusan ini....Pape pown biarlah TAKDIR DAN WAKTU yang menentukan segala nya...dan JANGAN ADA BENCI antara kita selepas perpisahan ini...INGAT AKU DALAM DOAMU seandainya kau dah benci aq skalipown...Wassalam...


~ AQ PASRAH ~


~ TINGGALKAN AQ SENDIRIAN ~

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

9 comments:

aleen aiden said...

hee.mula tu xperasan yg d highlight tu tajuk lagu.dulu masa skolah alin ngn kwn slalu maen lawan sape bley gabung lagi banyak tajuk lagu.hi3

kamoo ok kah?

Honey Syazie said...

tak...ase kosong bile dah jadi camneyh...

nulhazwany abdul malik said...

kreatif je. ^^

btw, wany doakan yang terbaik untuk kamoo . :)

Honey Syazie said...

thanks...

cik aisha said...

macam putus harapan je 2...be strong k..chaiyok2..

Honey Syazie said...

a'a..tak taw nk ckp ape..down gile wase..tp mmg x harap pape dah lps ney..

Honey Syazie said...

a'a..tak taw nak cakap ape..down gler wase..adoi...

aeda said...

banyakkan bersabar ye...tabahkn hai..be strong k..

Honey Syazie said...

insyaallah...thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie