Seandainya Kita Sehati Sejiwa: Mega-Kasih Dirundung Mega
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

Mega-Kasih Dirundung Mega

Sewaktu engkau melangkah pergi 
aku tertikam dengan tuturmu
Air mataku melungsur laju 
bernafas aku dalam ketiadaanmu

Tiada yang teramat perih dalam hidup ini 
setelah patah dahan asmara
Laluan puncak hidupku 
kini ketara diliputi mega

Yang pasti akhirnya aku kegelapan

*
betapa lamanya aku 
mengatur langkah-langkah ini
Dibawah panas terik matahari 
biar hangus diri ini

Agar hilang Semua siksaan 
dan terbina hidup baru 
tanpa aku Menagih kasih 
sebagai mana dahulu darimu




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie