Seandainya Kita Sehati Sejiwa: CINTA YANG TAK PASTI
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

CINTA YANG TAK PASTI

mungkin aku terlalu bodoh untuk memahami

mungkin aku tak sengaja juga menyakiti
andai aku taw isi hatimu
andai kesempatan itu datang lagi padaku...
sekarang mustahil bagiku
bahkan menyentuh bayangmu, aku tak mampu
sekarang aku terperuk dalam jurang sesalku
dan cinta ney jadi sesak dalam dadaku
aku taw cinta ini sudah tak laku...
tapi biarkan cinta ini aku miliki
biarkan cinta ney menjadi bebanku
aku tak peduli
meski menghambat jalanku
aku taw mencintaimu adalah tak pasti...
apa dayaku ntok menolak ketentuan takdir
namun.....
aku redha dan pasrah.....

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie