Seandainya Kita Sehati Sejiwa: Mencintai...
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

Mencintai...

Tuhan...
Saat aku mencintai seorang teman
Ingatkanlah aku bahwa akan ada sebuah takdir
Sehingga aku tetap bersama yang tak pernah berakhit

Tuhan...
Ketika aku merindukan seorang kekasih
Rindukanlah aku kepada rindu cinta sejati-Mu
Agar kerinduan kepada-Mu semakin menjadi

Tuhan...
Jika aku hendak mencintai seseorang
Temukanlah aku dengan orang yang mencintai-Mu
Agar bertambah kuat cintaku pada-Mu

Tuhan...
Ketika aku sedang jatuh cinta
Jagalah cinta itu
Agar tidak melebihi cintaku kepada-Mu

Tuhan...
Ketika aku berucap aku cinta pada-Mu
Biarlah kukatakan kepada yang hatinya tertaut kepada-Mu
Agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan kerana-Mu

Sebagaimana seorang bijak berkata
Mencintai seseorang bukanlah apa-apa
Dicintai seseorang adalah sesuatu
Dicintai seseorang yang kau cintai sangatlah bererti...

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie