Seandainya Kita Sehati Sejiwa: TENTANG APE??
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

TENTANG APE??

Bila ditanya tentang apa dan mengapa,
sepantas halilintar hati menjawap,
"tentang aku.."
ya, ini semua tentang hati...

Apa benar?
ini tentang hati?
apa benar,
mereka akan mengerti?
apa ada dalam hati....

Lalu aku bertanya dan terus bertanya...
semua tentangnya....

mengapa dia pergi membawa cinta,
meninggalkan derita...

melodi sepi terus berlagu...
apa mungkin aku akan terus menunggu?

Tidak,
Ya

aku tidak peduli jawapan hati...
aku tidak peduli jawapanku...
hanya aku akan menanti,
apa yang akan berlaku....

Kerana aku masih berpegang pada
janji...

Janjiku dan janjimu.

Janji Padamu...

Andai engkau telah lupa,
andai juga engkau telah mungkiri...

akan aku mencuba,
perlahan-lahan melepaskan janji
dari genggam tangan ku ini.


Lalu pada tika itu,
akanku memulakan hidupku tanpa
perlu mengingati janji padamu lagi...

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie