Seandainya Kita Sehati Sejiwa: Cintaku,,Aku Menunggu
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

Cintaku,,Aku Menunggu

Sekejap lagi
terang akan tenggelam
camar terbang segera pulang
namun tidak dengan apa yang aku rasakan
kerinduan ini semakin mendalam
sinar cinta tak akan padam
walau cemburu kadang singgah ditepian hati
senyum manismu
selalu mengubati
Sayang
saat aku merinduimu
adakah kau rasa getar cinta dalam kalbu
seperti yang aku rasa
kala merindu
menunggu putaran waktu
terkadang hanya mampu membisu
betapa pilu sebenarnya menyimpan rasa
menyelak masa untuk bertemu
semoga gelap malam tiada mencengkam
semoga mendung hitam berikan kesejukan
lewat lirih nyanyian hujan
melodi syahdu
tentang penantianku untuk bertemu denganmu
"..aloha au i a oe .."
ku bisikkan lewat angin lalu
untuk memberitahumu

.. Cintaku ..
Aku menunggu





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie