Seandainya Kita Sehati Sejiwa: Aiskrim dan Korang
Blogger Backgrounds

♥Follow Honey Azie♥

Aiskrim dan Korang



Best giler kalau dapat makan aiskrim kan kan!!Aiskrim kegemaran pon mewakili personality gak..

IceCream Strawberry: Digambarkan sebagai seorang yang jujur,setia & boleh dipercayai. Di kalangan kengkawan, kamu dianggap sahabat yang paling memahami sebab sikap kamu yang sentiasa sudi untuk menyelesaikan masalah kengkawan.Tak dapat dinafikan bahawa yang kamu ni sentiasa berusaha uTk meningkatkan kemajuan diri. Cuma kengkadang tue, kamu nie cepat berputus asa kalau tak dapat menyelesaikan problEm..
(mcm tu ker?)

IceCream Vanilla: Jenis yang peramah & mudah bergaul dengan orang ramai. Suka hidup dalam bermasyarakat & sering membantu sesapa yang ada problem. Selain tu, kamu pun ada semangat yang tinggi serta tak gentar menghadapi cabaran hidup. Dalam Hubungan kamu dikatakan seorang yang RoMAnTIK & sentiasa ceria. Jika berlaku perselisihan paham dalam hubungan, kamu takkan berputus asa mencari jalan penyelesaian.(wow..i like..!)

IceCream COkelat: BEware!! selalunye korunk yang memilih perasa cokelat mempunnyai ciri2 seorg penggoda. Cantik, berbakat dan memiliki ciri2 keistimewaan yang menjadi idaman hati beboy dan gegurl. Kamu suka lakukan sesuatu tanpa berfikir sebelum buat, tak kesah apa orang nak kata asalkan diri sendiri puas. Sikap kamu susah nak dijangka sebab kengkadang tu cepat terpengaruh ngan org lain. (huhuhu..its me..but yg mggoda tu xde r plak)

IceCream ChoColate ChiP: Dikatakan seorang yang mementingkan persahabatan. Bagi kamu, sahabat merupakan orang yang paling berharga dalam hidup kamu serta mendapat tempat untuk mengadu masalah. Tapi, awas! orang camni mood die berubah ubah. Biler skali hati kamu disakiti, jangan harap kamu nak maafkan insan yang sakitkan hati korang dengan mudah. Dalam percintaan, kamu dikatakan seorang yang caring serta sering mengutamakan Lover dalam apa jua keadaan. 
(bahaya gak ni x maafkan orang..=p)


IceCream Butter Pecan: Agak pendiam dan suka menyendiri. Korang lebih suka mendiamkan diri dari menceritakan masalah korang dekat orang lain. Walaupun korang jenis yang pendiam namun tak dinafikan yang korang memiliki sifat lemah lembut serta mudah bersimpati dengan orang lain. Menyentuh tentang cinta, korang merupakan lover yang paling memahami & tahu menghargai perasaan seseorang.
(so sweet..)


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Honey Syazie ! Like Kalau Suka ! ♥

17 comments:

nana kamarul said...

Nana suka Vanilla. Kekeke~

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Teman suka ais krim baskin and robin... sedap sekali...

Amirul Verdasco Nadzri said...

sib baik aku tak minat aiskrim..so, orang tak tau perangai aku..haha. kalo suka makan aiskrim yang ada 3 perisa sekali tu, ada 3 karakter gak la..? huhu

!em@ GurLz said...

aiskrim strawberry, vanilla, coklat n coklat chip, biase iema pilih n makan... ^^
sedap nye makan aiskrim ^^

Miss Red Apple said...

chocolate chip.... =..='' nampak cam btol jer..hahaha

aisya said...

vanilla! hehe

nurul hazirah said...

wow . ! hihi kte suke ais krim perisa strawberi n vanila . hihi :)
betul ke nyh ?? haihhh cm tk cye jek . hahaha
btw tegs sharing this info . i like !! :)

Honey Syazie said...

@Izni Hafiz Abdul Rashid
shayer pon!!!ekeke

Honey Syazie said...

@Amirul Verdasco Nadzri
maybe laa kot..tp tgok yg mane byk persamaan laa...

Honey Syazie said...

@!em@ GurLz
sedap2..jum p beli..hehehe

Honey Syazie said...

@aisya
yeah!

Honey Syazie said...

@nurul hazirah
wlcome..btol taw x terpulang pade seseorang individu tue nak nilai...juz share this info...:-)

!em@ GurLz said...

jom2...
bley wt lunch ^^

Shazney Shamsuddin said...

salam..
maaf mengganggu hehehe
jom luangkan masa anda menyertai GA ohsem nie..
hadiah sungguh lumayan..
ape lagi jom jom jom

http://zaidatulaznishamsuddin.blogspot.com/2012/06/miss-jijie-1st-giveaway.html

http://zaidatulaznishamsuddin.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-nina-kiki.html

~bUih-bUih ciNta~ said...

wohoo, sy suka vanilla + coklat..acaner tuh.. hehe,

Miss_Yana_Afi (",) said...

Cokelatttt (^^,)

wan niahix said...

nice... ^_^

kite suke coklat dan vanilla...

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ 2014-2015.All Right Reserved by Honey Azie